Dag 1 - Presentera dig och din häst
DATUM: 2012-11-04 | TID: 12:01:19 | KATEGORI: Tilda

Tilda Willén
Haha suger på att berätta om mig själv..
Bor i västerås med skilda föräldrar, rider på rocklunda där jag sköter en underbar häst.
Hos mamma är det jag, hon och katterna Tarzan och Simba.
Hos pappa är det jag, pappa, min låtsas mamma och hennes 2 döttrar.
Fotar med min Nikon D3100 som jag köpte i Maj 2012.
Vet inte vad jag ska skriva mer hahah..
 
Greta
Åh, mitt lilla hjärta. Har skött henne sen 16 april 2012, men har tyckt om henne sen jag började rida 2008.
Hon betyder massor för mig.
Hon är snäll, men kan vara tjurig i spiltan, sparka i väggen eller bita i gallret mot Serenad och Patchanga.
Hon "kastar runt" sin salt sten så att det smäller i spiltväggen och hon gör "prutt ljud" i krubban.
Hon är lite speciell, helt enkelt.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?