Brandbilar o grejer
DATUM: 2012-11-17 | TID: 14:18:16 | KATEGORI: Julia

Hola. Ledsen för att jag inte uppdaterade igår men hann inte. Jag avr på skoldisco, inte precis världens bästa kan man säga. Och eftersom jag inte har något "hästigt" om igår kan jag kanske få skriva "ohästigt" nu.
Discot igår var kaos, bokstavligt. Det kom folk från andra skolor, typ 20-30 pers men dom kom inte in. Dom blev fett sura för det så de stannade kvar därutanför, kastade läsk, flaskor och spottade på fönstrerna. Dom kaxade upp sig mot åttorna som fixade discot och var lika taskiga mot deras föräldrar. Dom var kvar från början till slut, 7-11 även fast åttorna och föräldrarna sa åt dom att gå därifrån, men nej.
Brandlarmet gick också, alla fick gå ut och de kom brandmänn. Rökmaskinen var alltså ingen bra idé kan man säga..
 
Annars var det faktiskt riktigt kul!
 
Idag ska jag ta hand om Look åt Erica och sen rida halv 4. Ska ta hand om Look imorgon också, hihi.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?