bloggen
DATUM: 2012-11-09 | TID: 22:15:00 | KATEGORI:

Nu är det såhär att jag faktiskt tycker att bloggen är rätt tråkig, haha. Asså jag tänker på designen, den är rätt vit och headern bara flyger däruppe i det vita med spetsiga kanter. Den borde piffas upp lite, lite mer färg, grejer i sidmenyn och lite helhet. haha, fattar ni vad jag menar? Så har nån något tips på designer? Asså hur den typ skulle kunna vara. Men den måste passa med headern. Den som skiver den snyggaste designen ommer få en länkning i ett inlägg och i sidmenyn under "länkar". 
 
Har ni tips/önskningar på inlägg/videoinläg kan ni också skriva det, hehe. 
 
Kom igen, kommentera nu :D 
 

♥ SKRIVET AV Wilma U knowww

nu årkar jag inte skriva en hel bibel för en design, men jag tycker ni kan ha en grader som har samma bakgrund som själva bakgrunden. några fina bilder på ni och era hästar och skriv i ett fint typsnitt era namn. en enkel men fin design. bakgrunden behöver inte vara vit, den kan vara (t.ex) grå, sök på HTML färger på Google, tryck på ngn länk som kommer upp och leta fram den färgen ni vill ha och kopiera bokstäverna (#FFFFFF t.ex) klistra in den i Google sök bilder och ta den bilden på färgen, spara den, lägg upp den i Paint, förstora den, spara den och börja gör headern. (andvänd bilden ni sparade från Google till bakgrunden)
Gör fina bilder i huvudmenyn och leta upp lite roliga animationer, gifs som ni kan klistra in. va fantasifulla.
jag kan inte lägga in sån här i blogg.se, men nån kompis hade ju gjort det förut, så ni kan ju fråga henne.
Jag har photoshop, så jag kan göra om ni vill det, lägg ut bilderna på bdb eller ngt så fixar jag. Ni kan väl kika mig? ;*
-kända att det här blev en bildel ändå, men men.

Svar: Tack :D Men som ja skrev ( eller gjorde jag det? ) så vill vi ha kvar våran nuvarande header ;)
equestriians.blogg.se

DATUM: 2012-11-09 | TID: 23:34:03
BLOGG/HEMSIDA: http://barawilmaaa.devote.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?