ÅSIKTER
DATUM: 2012-11-03 | TID: 20:30:42 | KATEGORI: Julia

Det är mycket snack om hoppning, NH och dressyren. Alla har olika åsikter. Jag själv tycker att allt är kul. jag klagar inte på folk som hoppar 1.30 med sina hästar, jag klagar inte på folk som sitter upp på hästen utan utrustnung på varken häst eller ryttare och jag klagar inte på folk som rider på dressyrbanorna med all den där utrustnungen. Visst, om hästen tar skada och att man andvänder för mycket utrustning som hästarna inte behöver så är det fel. Man ska inte tvinga hästen till att göra det, men om den tycker det är kul och gillar att hoppa de höga hindrerna, dansa runt på dressyrbanorna eller ridas i halsring och att den litar på ryttaren, vad är då problemet? Jag tyckr alla får göra som de vill, om de bara inte gör hästen illa eller nåt sånt. 
Så sluta klaga på varandra, alla tycker att olika saker är kul. Så klaga inte på folk som inte gör det just du gillar. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?