29/11-2012
DATUM: 2012-11-29 | TID: 19:44:51 | KATEGORI: Julia

Idag kom jag till stallet vid halv 4 tror jag att det var. Gick till Mountain, lät Moa borsta på henne och då mockade jag samtidigt. Jag och tilda gick sen ut med hene i stora, gick med henne där 45-50 minuter och gick sen in igen. putsade hennes träns och borstade sen lite på henne.
Supermysig dag helt enkelt, hade på mig mina nya skor, vantar och mössa  - superskönaaaa ♥ Varma också dessutom! 
 
Men vi hörs, puss och hej, leverpastej ;)
 
mobilbilder från idag.. Men Tilda kanske kommer fota oss nästa vecka :DD
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV Alice

Gud vad du och Mountain är fina tillsammans! :D ni passar jätte bra ihopp :)

Svar: tack :D
equestriians.blogg.se

DATUM: 2012-11-29 | TID: 19:47:17



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?