13/11-2012
DATUM: 2012-11-13 | TID: 18:54:53 | KATEGORI: Julia

Det var supermysigt i stallet idag. Tog hand om Capitol ordentligt, han blev riktigt fin och ren. Borstade med olika borstar, gjorde rent hans hovar på utsidan eller vad jag ska säga, borxstade svans och man, smörjde in hans mungipor med helosan, ryktade, kratsade hovarna och mockade ordentligt. Det var urmysigt, han var riktigt mysig också. Han ville gosa jätte mycket när jag hade borstat klart och medans jag borstade stog han bara och njöt. 
Det var lugnt och skönt, jag avr själv en ganska lång stund och det gjorde honom lugnare än vad han brukar vara. 
Innan jag åkte hem tränade vi lite på att buga också, hanlär sig sakta men säkert, haha. 
 
Imorgon blir det inget stall för mig eftersom vi ska till Stockholm med klassen. Börjar 7 och kommer hem 5 på kvällen. Så kommer vara helt slut när jag kommer hem. 
Pussar och kramar
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?