1/11-2012
DATUM: 2012-11-01 | TID: 19:22:00 | KATEGORI: Julia

Dagen har vart urmysig, jag lovar er. 
Jag och tilda kom till stallet vid 11, jag vet, det var tidigt, men det var den enda tiden vi kunde få skjuts dit så ja. Så när vi kom gick vi direkt till hagarna och fotade lite på privathästarna som var ute och gick sen en rätt så lång bit i spåret. När vi kom tillbaka gick vi in i stallet och tilda borstade lite på Greta och så satte vo oss och kollade på de som var med på höstlovskul i ridhuset. När vi kollat en stund på det gick vi till Roberta. Borstade, mockade och myste massor. Hon är riktigt mysig när hon står i box faktist. Sen kom Tildas mamma och hämtade oss och vi åkte iväg till hööks. Köpte en ny grimma till capitol, men ingen av dom jag la ut bild på. Den blåa va skitful i verkligheten och ville inte att han skulle ha en rosa, den jag köpte är inte världens finaste, men den är i alla fall hel. Kollade också på massa fina saker jag vill ha,någon som vill ge mig kanske? (: Nej men ja, jag köpte grimman och sen fortsatte vi mot ikea. Käkade där, åt köttbullar och pommes, rätt okej mat faktist. När vi ätit klart åkte vi tillbaka till stallet, kom dit vid 3 och tog då in Roberta från hagen. Borstade och kratsade hovarna, sadlade och tränsade och skrittade henne i stora. Hon kändes riktigt stel, hoppas hon blir bättre snart ♥ Vi kasnke var ut och skrittade i 20-30 minuter? Tog sen in henne til stallet, borstade av henne och sen åkte jag och tilda hem till henne. 
 
Puss o kram, skumbanan. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?