VECKANS RIDPASS 10/12 TILDA
DATUM: 2012-12-10 | TID: 21:09:00 | KATEGORI:

Innan lektionen satt jag på gretas nosludd och skötte om henne, när jag kom tillbaks efter lektionen hade nosluddet "vänt" på sig så att "merry christmas" var inåt mot mulen?.. Så stog en liten stund och trixade med det innan jag åkte hem haha, stjärnan var mysig idag, vart lite rädd för spray on shampoot så jag sprutade i lite i en bunke och "doppade" borsten, det funkade men man fick verkligen stå ett tag!
 
Valde Choko igen, vi skulle haft bakdels vändningar idag och eftersom jag hade henne förra veckan så ville jag ha henne igen för att fortsätta.
Men vi fick rösta på kadrilj eller bakdels vändningar och alla utom jag rösta på kadrilj-.-'
Men det var kul, red brevid emma och vinett!
 
På framridningen var Choko väldigt springa, fick ta och lätta massor, men hon lyssnade bra!
Sen på kadriljen så skötte hon sig också, vart lite väl springig i traven så fick hålla in mycket så att emma och vinett hängde med, men både hon och vinett skötte sig massor, fast jag och emma var så nära så våra fötter slog i varandra!
Alla log hela tiden haha, jag och emma vart alldeles skrattiga när vi skulle hålla koll på varandra och så, både jag och choko vart trötta, Choko började slänga med huvudet mot slutet och jag satt inte alls lika balanserat i sadeln som resten av lektionen, var faktist riktigt nöjd med min sits idag!
 
Men det var en lyckad lektion, är verkligen jättenöjd över både mig och Choko!
Nästa vecka är det sista lektionen för terminen, det är hoppning och vi får hoppa barbacka och jag väljer först.
AWESOME. Vill ha Brandon^^
Ciaaaoooo




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?