VECKANS RIDLEKTION 3/12 TILDA
DATUM: 2012-12-03 | TID: 18:19:15 | KATEGORI:

Sa åt jossan att välja åt mig, och sen sa hon åt anna att välja och hon valde choko, jag vart jättebesviken först eftersom jag vart lite rädd för C, men tog henne och gick och bytte om, hon hade redan sadel på så det var bara att tränsa, vänta en stund och gå in i ridhuset.
Det var lite pinsamt eftersom alla fick vänta på mig tills jag vart klar..
 
Aja, sen skrittade vi lite och red sen fram dom i alla gångarter, hon krånglade en del men fick ut henne på spåret och kom på hur jag skulle göra för att få henne att stanna där, hon var lite som Tramp som jag ahde på grällsta..♥ 
Sen fick vi rida självständigt och göra lösgörande övningar, så jag körde nån volt lite då och då och serpentin bågar. Sen skrittade vi och sen gick vi in på ett mindre fyrkants spår och gjorde bakdels vändningar, det gick helt okej! Choko vart lite trött mot slutet och slängde med huvudet, och varje gång det vart bra slängde hon lite med svansen.
Jag är verkligen jättenöjd med ridpasset, nästa vecka ska vi ha bakdels vändningar igen och jag hoppas på Choko! :D
 
en bild på C som jag tog på betet!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?