Today
DATUM: 2012-12-03 | TID: 21:39:11 | KATEGORI: Julia

Jag kom till stallet vid halv 3 tror jag att det var. Gick då runt och hälsade lite på hästarna, alltså Capitol, Dina, Vinett, Mountain, Look, Promise och Roberta. Om ni ville veta alltså. Snackade lite med Lowa och sen såg jag att Tilda var hos Greta, mockade då hos Dina och lite hos Greta för att jag är såååå snäll flicka. Nej men borstade sen lite på henne, hon var ren ett litet tag men sen var hon plötsligt smutsig igen, från ingenstans liksom. 
Snackade sen med Ellen när hon kom, sen när Ida kom snackade vi också massa o blablabla. 
Valde sen häst, var först och valde faktiskt Mozart men när jag kom in i ridhuset sa amilla att han var halt, så in med honom igen och sen fick jag promise. Red då henne, när jag skulle fatta galopp en gång på framridningen var det inga små trav steg innan galoppen utan precis när jag gjorde galoppfattningen fattade hon galopp, superduktig ponnyyyyyy. Vi red sen självständigt, gjorde då skänkelvikning, tempelväxlingar mellan trav, skritt och halt. Gjorde några framdelsvändingar också, men det gick inte så bra haha. 
Sen gjorde vi nån övning med halva bakdelsvändningar. Gick sådär tyckte jag, men Camilla sa att det såg jättebra ut så ja, haha. 
 
Gick sen med henne in till ridhuset och gav Dina havre, satt uppe på cafeet ett tag med Ida, emma, lowa, tilda, ellen, alva, alvas hund svinto och emelie. Åkte sen till hööks med farmor, fick med mig en par sånt där underställ man har under ridbyxorna, supersköna och varma, så nu kommer jag inte frysa haha. Käkade på Ikea och nu ska jag snart putsa mina ridskor. 
 
kramar




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?