SVINKALLT!
DATUM: 2012-12-08 | TID: 22:02:00 | KATEGORI: Tilda

Kom till stallet runt 1, gick till Scenic på en gång och satt fast henne i boxen och tog av täcket.
Eftersom det sista jag gjorde igår innan jag satt på täcket för sista gången var att borsta, så hon hade bara lite spån på sig.
Borstade henne och satt på täcket och gick ut med Julia och Mountain och fotade dom lite.
Sen gick vi in igen och jag mockade åt S, idag var hon riktigt mysig, flyttade sig när jag ville och försökte inte bita mig fast det kittlades, sötan♥ Bestämde också med Inger vilka dagar jag ska ha S, det blev onsdagar, fredagar och lördagar! När jag mockade kom Inger och sa att dom skulle ut i hagen, så då tog vi ut dom, mockade lite till och sen gick jag och julia till M&S hagar och fotade dom lite, ångrar att jag inte tog med kameran när vi släppte dom eftersom Scenic & Mountain vart jätteglada och bockade och hade sig, haha^^
 
Gick in sen och julia valde häst, kollade på hennes lektion och höll på att frysa ihjäl, kände inte mina fötter...
Sen när den slutade gick jag och bytte Scenics vatten och fyllde på vattenkannan, mös lite med henne och sen gick vi till bussen, och självklart åkte både 19 & 17 förbi, och då insåg jag att jag glömt min påse med min datorladdare i omklädningsrummet, så vi skyndade oss tillbaka dit och hämtade den, tog sen bussen till stan och gick hem till Julia, sover här inatt igen! 
Imorgon blir det hööks, kommer bilder på vad jag köpte på kvällen!
 
På måndag ska jag rida och sköta greta, på onsdag ska jag sköta greta och scenic, på torsdag ska jag ta hand om greta och på fredag scenic, och så får jag se om mamma fyller på mitt busskort så jag kan åka till scenic på lördag! Men vi hörs imorgon, kram!
 
Bjuder på några bilder på scenic som jag tog när dom var i hagen.
 
bjuder på en på Mountain också!

♥ SKRIVET AV Alice

Åh, vilka fina bilder :)

Svar: Tack så mycket!:)
equestriians.blogg.se

DATUM: 2012-12-09 | TID: 08:31:16



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?