SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 2 - TILDA
DATUM: 2012-12-16 | TID: 13:19:42 | KATEGORI: Q/A

Av jessica:

1. Båda: Choko/Oboj? - Choko!
2. Båda: vad tycker ni om mejejejeejejeje ? ccccc; - snäll, rolig, knasig och fin :))
3. Båda: Om ni fick rida någon kompis häst, vilken skulle de då vara ? c: - Jag vet inte nån vän, men jag saknar mammas mosters islänningar som bara den, finfina killarna                                           

 4. Båda: Favoritfärg/ras på häst/ponny? - Har ingen speciell färg, men mina favorit raser är fjordingar när dom är "ordentliga" eller vad man ska säga, islänningar eftersom dom bara är allmänt härliga:3

5. Båda: Och varför just den ? (forts. på den ovan) - För jag har ridit båda raserna, båda är liksom lite envisa och jag tcker dom är fina och söta!
6. Båda: Islandshäst eller Halvblod? - Islänningar!!
7. Båda: Fodra eller mocka? - Mocka skulle jag tro haha.
8. Båda. Pricken eller Robin? - Har inte ridit någon av dom, haha men om jag måste välja blir det väl pricken.                                                   9. Båda. Hamre eller rocklunda ? Och varför. rockis, har aldrig tyckt om hamre särskillt mycket, vart där massor av gånger.......                                                                                                  

10. Båda. Hoppning eller Dressyr? - HoPpNiNg!

 

Av Emma:

Julia : Vem är din favorit av dina sköthästar ? -
Tilda : Saknar du Vinett ? Nja, lite ibland kanske, men jag har ju 2 nu som jag trivs med.
Båda : vad tycker ni om mig ? - 
Du är snäll, rolig och fin!
Båda : När började ni rida och vrf ? - började 2008 eftersom jag alltid sett upp till min kusin, och eftersom hon red skulle jag också det haha.
Båda : Hur fick ni ridning som intresse ? :) Min kusin red och jag har sett upp till henne sen jag var mini, så jag började rida och då vart intresset större.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?