Sovit? nejnej..
DATUM: 2012-12-15 | TID: 00:55:00 | KATEGORI: Tilda

Leden för grymt sen uppdatering, kollat på sagan om ringen med syster men somnade efter kanske 10 minutr på 2an, och vaknade halv 1.
 
När jag kom till stallet så började jag borsta scenic, borstade rätt noga eftersom jag kom in i boxen och båda vänster benen var täckta av spån, det var till och med in gnuggat..
Borstade henne och mös lite, mockade, hämtade spån med julia, var lite halv kaos men haha.. spånade, borstade lite till, mös lite, gick runt lite i boxen och försökte få med henne runt. Det gick en gång hahah...
Bytte hennes vatten och vart fotad av julia med henne:3
Åkte hem runt halv 6.
 
Förlåt för skitinlägg men jag vaknade typ nyss och ska alldeles strax sova om jag inte får värsta kicken och designar min egna blogg..
Men skulle inte tro det eftersom datorn har 29% och jag känner mig väldigt lat för att hämta laddaren^^
Kan inte sköta S imorgon eftersom jag ska på något släktkalas, så ja. Taggar till Måndag då vi ska hoppa barbacka sista lektionen för terminen, och jag väljer först;)
 
Och sen 27e börjar ridlägret med mozart. Taggtaggtagg!
För nej, jordfan ska inte gå under.
 
Arkivbild på min stjärna. Hittar den inte i stort format..
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?