SKRATT, TÅRAR OCH HINDERBYGGNING
DATUM: 2012-12-22 | TID: 22:56:42 | KATEGORI: Tilda

Hola amigos!

Kom till stallet runt 2 kanske, ställde upp scenic på gången med då kom inger och sa att hästarna skulle ut i hagen så satt på senskydden och gick ut, sen när jag mockade kollade jag in en box och där låg greta och hade kolik, min stjärna.. har inte gråtit så mycket på riktigt länge, fyfan asså... Sen kom veterinären och hon fick nån spruta, hon stog upp innan vi åkte hem, min stjärna, pussade på henne och tog hand om scenic sen, spånade idag igen eftersom hon grisat ner det och blablabla.
 
Hjälpte till med capitol också, borstade hans ansikte och satt och tog det lugnt i hans krubba^^
Filmade julias lektion, hjälpte till att bygga ett hinder innan det, avslutade dagen med julmust med julias lördagsgrupp haha, söta^^
 
Sen när vi väntade på bussen så kom en kompis mamma och stjutsade hem oss, kärlek till varma bilar♥
Nu taggar vi julläger torsdag till söndag, kram!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?