sen uppdatering
DATUM: 2012-12-14 | TID: 21:10:00 | KATEGORI: Julia

har haft fullt upp sen jag kom hem från stallet, men nu hade jag tid att sätta mig framför datorn.
 
När jag kom till stallet gick jag till Mountain, ställde henne på gången och mockade i hennes box. Spånade också och sen borstade jag henne osv. När jag var klar med henne gick jag till Cappsi, mockade hos honom och borstade av honom, kratsade hovarna och gav honom havre. Borstade honom inte så jättemycket, då han åt och jag ville inte störa. Men han blev ren i alla fall! Hann mysa lite med honom innan jag åkte hem, åh jag längtar så sjukt mycket till ridlägret, 4 dagar med min fina♥
 
Fotade lite idag också, då jag hade med mig min kameraaa. Dom kommer nog upp snart/imorgon, håll utkik!
såg dock nu att jag glömt sladden som man laddar över bilderna till datan med hemma hos mamma... Bilderna får ni alltså på söndag eller måndag..
 
pusshej, leverpastej
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?