SCENIC 7/12
DATUM: 2012-12-07 | TID: 20:37:45 | KATEGORI: Tilda

Det jag skrivit om sen förra veckan om det jag snackat lite med om inger, var att jag skulle börja på scenic, hon är samma som äger mountain!
 
så idag testade jag att sköta scenic, i början testade hon massor när jag ställde henne på gången, sparkade mot kapten när moa gick förbi med han.. men när jag var inne i privatstallet själv (eller ja det var en till där) så var hon en snel hest^^  Satt på henne täcket sen och mockade jag, tog in henne i boxen sen och gick med julia och putsade tränset, gick sen med julia ett tag i ridhuset, borstade rent Scenics schabrak och benskydd, och gick sen in i boxen och borstade henne, då var hon mycket mysigare:3 Stog inne där en liten stund och mös lite, gick sen med julia och mockade hos capitol.
Mockade igen hos scenic, kollade hur det såg ut uppe på höskullen med moa och sen gick jag och julia till bussen, tog sista bussen (hej tur...) och åkte sen hem till julia, sover här inatt!
Imorgon ska jag ta hand om scenic igen, och jag sover förmodligen hos julia imorgon med, i så fall blir det hööks på söndag^^
Men nu ska jag fortsätta se på x factor, kram!
 
dålig mobilbild på scenic..




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?