SÅN DÄR LISTA
DATUM: 2012-12-30 | TID: 12:00:00 | KATEGORI: Tilda

Bara för att ni ska få uppdatering medans vi är i stallet.
 
favorithästen
Måste nog vara greta, mozart och prancer. Och laban kanske. Haha..
 När & varför jag började rida
Har alltid tyckt om att rida på marknader och så, sen red min kusin som jag alltid sett upp till på rocklunda så då började jag med, det var 2008 och jag var alltså 9 år.
 Det här behöver jag träna mer på
Min sits, att sitta ner i sadeln och att "mjukna" lite smidigare eller vad man ska säga, måste typ "stjutsa fram" händerna 3-5 cm när jag mjuknar haha, blir så automatiskt och jag vill inte bli bättre på det för att bli "perfekt" utan för att det inte känns nå bra.
 Det här är jag bra på
Hatar att skriva saker om mig själv så låter julia svara på den, frågade henne på facebook så hon skrev att jag tp hade bra balans haha, thank you!
 Favoritbilder jag tagit
Massor, men det här är några:

 

 
 Alla hästar i stallet
Kontorsstallet/ gamla stallet: Buster, Choko, Romadina, Elina, Robin, Claes, Spirit, Vinett, Freija, Patchanga, Greta, Serenad, Mozart och Dennis.
Nya Stallet: Richie, Nougat, Oboj, Promise, Roberta, Laban, Fläcken, Pricken, Heather, Carpen, Prancer och Capitol. 
Kan ha glömt någon.
 En sak som aldrig får hända!
Massor, men typ att stallet brinner upp eller att jag skadar mig så mycket så att jag aldrig mer kommer kunna rida eller ens ta hand om hästar. Och självklart att greta dör, även om jag vet att hon kommer göra det och jag tänker på det varje dag..
 Min största rädsla inom ridsporten
Kommer inte på någon just nu.. men det finns några.
Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
Typ Tova för att hon är så sjukt duktig och jag vill känna hur det känns att ha ett sånt band som hon och serenad har, eller Moa för att känna hur det är att ha egen häst.
 En låt som påminner om en häst du älskar
MAJ HÅRS MAJ HÅRS IS AMEJSING nej men kommer inte på nån.
 Min favoritgren
Le hoppning.
 Min högsta dröm
egen häst kanske, eller att greta vart minst 10 år yngre och min.. (keep on dreaming.)
 Saker du gör vardagligen (i stallet)
Borstar, mockar, myser och skrattar!
Varför får hästar och ridning mig att må bra?
Det bara är så haha..
 En bild/ bilder som gör dig lycklig

 En bild jag aldrig publicerat förut (hästrelaterat)
Har inga på den här datorn just nu (tja dator rensarN) men på min gamla dator har jag massor, kan nog fixa ett inlägg nån gång!
 Något jag vill göra (inom ridningen)
Ride a unicorn. Nej men massor antagligen!
 Någon jag vill träffa (inom ridningen)
Ingen speciell^^
 Någon jag vill träffa igen (inom ridningen)
Trampis<3
 Hoppning eller dressyr?
hoppning
 Mitt motto
Nothing special haha,
Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
Hästrelaterat helt klart!!
Mitt mål med ridningen
Bli duktig och tävla typ.
En bild på dig när du sitter på hästen
en ledsen tilda..





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?