Ridlektion 8/12-2012
DATUM: 2012-12-08 | TID: 20:38:00 | KATEGORI:

idag tog jag Capitol, trodde att det skulle gå lika bra som förra veckan, men neeeejdå. 
 
Han var så sukt jobbig idag, verkligen. I början segade han på som om hon hade hela livet på sig, han hade ingen bjudning alls och lyssnade inte ett skit på mina skänklar. 
När vi gjorde galoppombyten bytte han bara med fram och aldrig bak, på  en lydnadsbana vi gjorde, som va det sista vi gjorda var han pigg, då sprang han bara utan att jobba, lyssnade inte alls och ville bara galoppera/trava. Jag hade inte precis bra kontroll över honom idag, gick verkligen sämst. 
Jag hade sämst sits också. 
 
Jag är inte alls nöjd. Gick verkligen dåligt idag, inte nåt bra gjorde vi. 
små screenshots från idag. 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?