Ridlektion 22/12
DATUM: 2012-12-22 | TID: 21:42:01 | KATEGORI:

Jag valde först och jag valde Dina, tvekade inte en sekund haha. Äntligen fick jag rida min pärla igen, hoppning dessutom ♥
Vi gick först in till lilla och byggde upp hindrena och pyntade dom. Sen gick vi och sadlade hästarna och in med dom i ridhuset. Jag gick lite med dina så hon fick nosa och titta på hindrerna, dom var ju rätt utspökade för hästarna haha. Dennis och Robin stog och flåsade och tyckte hindrerna var skitläskiga. 
 
Sen hoppade vi upp och började rida fram. I traven lyssnde hon jättebra, samma sak i galoppen. Hon har världens bästa galopp, mihihi ^^
 
Efter det hoppade vi fram lite på hindrerna. Först på ett vanligt hinder med bara koner under, gick bra. Sen på ett hinder fullt med flaskor gick det väl bra fast hon nuddade flaskorna med framhoven så flaskorna ramlade.. Så det hindret blev förstört, heh. 
Sen hoppade vi ett hinder som typ hade granris, gosedjur och en kamoflagefilt, den försökte vi hoppa 5- gånger och på sjätteförsöket blev det ett jättefult hopp, haha. Hon tyckte det var sjukt läskigt. 
 
Sen hoppade vi resten, orkar inte skriva om alla hindrerna och sen vilade dom en stund och sen gick vi igenom vad hindrerna fick för poäng och sen var det dags att hoppa! 

 
sådär såg våran hoppning ut, haha. Vi fick hoppa hur vi ville och jag hade ingen aning om hur jag skulle hoppa, så tog bara nåt efter varje hinder. Jag fick 115 poäng och kom på delad fjärdeplats. Jag är nöjd, även fast varje språng blev knas (alltså min sits).. 
Älskade Dina, världens bästa♥
 
Efter hoppningen tog vi in hästarna till stallet och sadlade av dom. Sen gick vi in till ridhuset igen och hjälptes åt att plocka undan hindren och sen gick vi upp på läktaren och bytte julklappar och fikade. Nu måste Tllda ha datorn så hejdååååå :D 
 
´




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?