Ridlektion 17/12
DATUM: 2012-12-17 | TID: 21:43:40 | KATEGORI:

Idag hoppade vi och jag hade Promise, red barbacka. 
I början lyssnade hon jättebra i traven, hon längde traven på långsidorna när jag bad henne och kortade traven superbra på kortsidorna. I galoppen var hon duktig i början, men sen försökte hon springa in i mitten och hålla på, räserponny typ. Så fick gå in i mitten för att göra halt lite då och då, för att se att jag hade henne med mig liksom. 
 
Sen hoppade vi fram på ett kryss i trav, det gick väl bra. 
Sen hoppade vi på diogonalerna. Det gick sämst första gången, hon sprang lite vart hon ville men sen när jag fick iordning på henne gick det i alla fall, andra gången gick det bättre och sista gången tycker i alla fall jag att det gick betydligt bättre. 
 
Jag är nöjd! 
 
 
det är först tilda som hoppar, sen jag och sist ida på filmen ;) 
 
Det är tråkigt att det var sista gången idag, nu taggar jag först ridning på lördag, sen kanske på julafton och sen ridläger! ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?