RIDLÄGER DAG 4
DATUM: 2012-12-30 | TID: 18:24:25 | KATEGORI: Tilda

Första ridpasset:
Först red vi bara i lilla ridhuset, innanför spåret i alla gångarter, och sen skulle vi rida lätt utan händer, stå upp i lätt sits utan händer och vända över utan händer, jag lyckades på att vända över så alla följde efter mig haha..
Aja sen tog vi in hästarna i stallet och gick in igen för att lka lekar, mitt lag vann:D vi hade nogge, greta och vinett, vart överlycklig när vi skulle ha greta!! Vi var 3-4 ryttare på varje häst och ni kan ju gissa vem jag red;)
Gick sådär, hon var lite seg men var bara glad över att få sitta på hennes rygg haha!
 
Andra ridpasset:
Alla red fram i stora ridhuset, gruppen som skulle hoppa låga hinder gick till lilla ridhuset och hoppade banan vi tävlade på och vi andra skrittade på en volt i ca. 20 minuter..
Sen gick vi in och jag startade som 3a, är sjukt nöjd för att vara första gången, om det bara hade vart lite bättre tempo och bättre vägar hade det säkert gått bättre, kom delad 6a med typ 15 till HAHAHA pussade massor på mozart sen, han skötte sig super även om jag vart nervös med allt folk på lektarn!
 
Nu är lägret över och det känns ju sådär:c Men imorgon hämtar mamma mig och vi drar oss upp mot leksand och hälsar på mammas moster och alla hennes djur, får äntligen träffa min bebis islänning igen!
Kameran hänger såklart med, men bloggar kanske inte imorn eftersom jag inte vet om det finns internet plus att jag förmodligen kommer vara ute hos hästarna eller sitta i soffan framför tvn med 3 ungar och massa hundar,
love it! :D Aja vi hörs!
 
skitful bild men whatever.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?