ridläger dag 1
DATUM: 2012-12-27 | TID: 21:56:00 | KATEGORI: Tilda

Första ridpasset:  Vi red ute i stora ridhuset, körde mest lite "basic" med övergångar, tempo växlingar, rakriktningar och sitsen. 
Mozart lyssnade bra, var lite pigg och så men så fort jag kom ner bättre i sadeln så kände jag att han jobbade med  mig mera och så, är väldigt  nöjd  med ridpasset.
 
Andra ridpass: nån voltövning som vi haft på någon lektion förut, gick inte alls lika bra, jag var trött och han lyssnade inte och drog mig ur sadeln och bara "sprang ifrån mig". Vi fick avsluta med ett hinder, då var jag riktigt sur så rappade på han en gång  med spöt och då lyssnade han,  hoppade bra men lyssnade sådär efteråt..
Skitsamma, hoppning imorgon och jag taggar som tusan!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?