MYSIG DAG
DATUM: 2012-12-21 | TID: 20:26:37 | KATEGORI: Tilda

Kom till stallet runt 2, scenic var ute i hagen så bytte om och gick och mockade, var riktigt äckligt där inne, smutsigt och blött haha.. mockade ur rätt ordentligt, fick med mig en hel kärra ut sen, gick och fyllde kärran med rent spån och spånade hela boxen.
 
Stog i stora med emma en stund när hon skrittade gordon, följde med henne in och gick till scenic sen när hon kom in. Ställde henne på gången och borstade henne ganska ordentligt, fick ta med ryktsten på benen eftersom dom var rätt skitiga...
 
Tog in henne i boxen sen, bytte vatten, fyllde på vatten kannan och kom sen på att jag glömt sätta på henne täcket så skyndade på med det. 
 
Pratade med emma ett tag, borstade av täcket, mös lite med S och putsade tränset, åkte hem vid 4.
Imorgon blir det stallet runt 12, har scenic. Vet inte riktigt när jag åker hem men ska sova hos julia så då brukar vi väl åka hem runt 6-7. 
 
Scenic var riktigt mysig idag och jag ser fram imot imorgon, emma knäppte några kort på S idag så kanske kan få dom sen, vi hörs imorgon!
 
Kanske blir nya bilder imorgon?;)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?