KALL DAG I STALLET MED 2 MYSIGA HÄSTAR
DATUM: 2012-12-12 | TID: 20:09:46 | KATEGORI: Tilda

Kom till stallet runt 3, borstade greta och när jag var klar med henne gick jag till scenic och skötte om henne, borstade och mockade, och julia var gullig och borstade av hennes täcke^^
Gick till greta igen, mös lite och borstade och sen drog julia, snackade lite med daniella och gick sen och gav dina och greta havre, fast greta gick in på lektion så jag mockade åt henne och gick sen och putsade scenics träns lite snabbt. Borstade lite till, mockade och mös lite, bytte vatten med hjälp av victoria.
Haha scenic var urmysig idag, skulle ha mulen i mitt ansikte då och då, det var ju mysig förutom att jag och victoria stog och kämpade med hennes tunga vattenhink haha, men det gick bra.
Tömde och fyllde den, fyllde lite till med vattenkannan, fyllde på vattenkannan, mös lite, gick till andra stallet, gick tillbaka när mamma kom så hon fick hälsa på scenic och inger och sen åkte vi hem runt halv 6.
Har tyvärr inga bilder, så ni får en bild i repris..




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?