GÅRDAGENS RIDPASS TILDA
DATUM: 2012-12-18 | TID: 12:52:51 | KATEGORI:

Ledsen att jag inte skrev igår... men passar på nu när jag är hemma och sjuk.

Valde ju brandon, tog av sadeln från början.
Han var pigg redan på fram ridningen, så kollade så han var med mig och gjorde volter, svängde mycket, gjorde en och annan skänkelvikning och gjorde halter. Sen skulle vi hoppa fram på ett kryss 2 gånger var, första gick sådär men andra kändes bättre, jäklar vad pigg han va haha, på långsidorna skulle vi öka traven och på kortsidorna minska den, och på lågsidorna kändes det som han hade trummpinne ben haha, sötis^^
 
Sen hoppade vi 2 hinder på varje diagonal, första gången gick sådär då alla hinder var kryss förutom det sista som var ett koppelräcke, men inget av hindrerna var särskillt högt, så kändes mest som han skuttade till över dom.
 
Andra gången la hon upp ena krysset till ett koppelräcke och den rundan vart myket bättre, hon höjde även det sista hindret. Han bröt av i en sväng men annars kändes det bra, mamma filmade från stora läktarn och lowa från den lilla. Eftersom camilla tyckte att vi var så snabba så fick vi hoppa en runda till, och då höjde hon det sista hindret ännu mer, och den rundan var så klockren, fina språng och lagom tempo, och sista hindret hoppade han super på, och från lilla läktaren såg man bäst det sista hindret, men självklart hade lowa gått då så jag fick ingen film på det sista-.- 
 
Lowa ska skicka filmerna till mig ikväll, lägger ut dom då!
 
2 screenshots från filmen i julias inlägg.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?