Dina & Electra
DATUM: 2012-12-05 | TID: 19:43:54 | KATEGORI: Julia

Igår frågade LIns om äger Electra mig ifall jag kunde ta hand om henne idag, jag har gjort det en gång förut också. Så när jag kom till stallet började jag med att ta ut henne till stora, gick lite med henne där i 10-15 minuter, hon var tittig och lite smårädd för allt så därför var jag inte ute så länge. Tog sen in henne, mockade och borstade och så. Riktigt mysig häst, verkligen! 
När jag tagit hand om henne och gett henne havre gick jag till Dina, Borstade och fixade hos henne, kratsade hovarna och brara myste, Mockade också. 
Innan jag gick hem borstade jag också lite på Greta då Tilda inte kunde komma, gav också dina o getish havre. 
 
puss och hej leverpastej! 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?