Dålig uppdatering
DATUM: 2012-12-26 | TID: 20:32:40 | KATEGORI: Julia

 ledsen för att det vart dålig uppdatering, från både mig och tilda men vi har inte haft tid förns nu. 
 
Jag och Tilda kom till stallet kvart över 2 ungefär, då kom inger och vi gav henne en blomma som julklapp och så fick vi julklappar av henne, choklaaad. Sen snackade vi lite och hon sa att jag kunde ta hand om Mountain idag då daniella var borta. Så vi gick ner til stallet och jag mockade åt M. Det var riktigt skitigt, så det va jobbigt haha. man jag fick bort allt och det såg rent ut när jag var klar. Sen skulle tilda rida greta och då fick jag mocka åt scenic också + spåna. Hon hade det ännu grisigare än Mountain, så ja det var drygt och nej det var inte kul. Men det blev rent där också haha.
sen tog jag och inger in hästarna och jag ställde M på gången direkt, hon var dyngsur. Borstade och ryktade henne samt kratsade hovara, ansikte, man, pannlugg osv. ja, ni fattar, jag gjorde henne ren alltså. Satte sen på henne ett annat täcke eftersom hennes var helt genomblött. 
 
Putsade sen hennes sån där gjord man använder när man longerar. Men då kom maud och frågade om jag kunde  rykta Boss eftersom hon skulle ha lektion. Så gjorde det och sen putsade jag klart + gjorde rent benskydden. 
 
Myste lite med Dina och Cappis innan jag och tilda åkte hem. 
 
Imorgon är det ridläger, weeeooo♥
 
ny header kommer snart, vi lovar!

 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?