Dagen
DATUM: 2012-12-22 | TID: 11:17:21 | KATEGORI: Julia

Idag så skulle jag egentligen vara i stallet 10 för att filma emma när hon hoppade promise men tyvärr så vaknade jag 10 över 10 så det kunde jag ju glömma. 
 
Nu sitter jag bara hemma och degar framför datorn med lte musik och mys med kaninen. Halv 1 ungefär kommer Tilda och hennes mamma och hämtar mig och vi åker till stallet, där ska jag ta hand om Mountain och Capitol samt ha julklappshoppning. Hoppas på att få Elina eller Promise. Fast Promise brukar inte gå i vår grupp men hon fick det en gång när jag frågade så kanske gör hon det idag, hoppas. 
 
Nu ska jag ta och fixa mig, kanske fixa nåt tidsinställt tills imorgon, men det får bli som det blir. 
 
Anledningen till att jag inte bloggat igår och i förrgår var att jag verkligen inte hade orken samt att jag inte hade nå speciellt att skriva om. Nu har motivationen kommit tillbaka, hoppas jag skriver lite bättre nu. 
 
 
ful bild på mig och räserponnyn, haha. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?