Barbackahoppning
DATUM: 2012-12-17 | TID: 09:17:04 | KATEGORI: Julia

Hej på er! jag är hemma från skolan idag, är fett förkyld så fick inte gå för mamma :( Det kanske inte blir någon ridning för mig, men jag hoppas jag hinner bli bättre. För jag vill verligen inte missa sista ridningen innan jullovet. Vi ska ju hoppa barbacka, så nej jag är inte så taggad på att missa det.
 
Jag håller nu på att ladda över massa bilder till datorn på Tilda & Scenic och några på mig och Mountain. Vi sa fixa en ny header, som förmodligen kommer  upp nu i veckan. Känns som om det behövs då Roberta fortfarande är med på den. Hoppas att vi kan fia en ny design också.. 
 
Men nu ska jag käka frukost, bilderna kommer nog upp snart eller lite senare. 
Kram. 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?