7/12
DATUM: 2012-12-07 | TID: 20:25:14 | KATEGORI: Julia

När jag och Tilda kom till stallet gick vi till M och S, jag tog ut M till stora och gick med henne där i ungefär 20 minuter, gick sen in, ställde M på gången, borstade och myste, sen putsade jag och Tilda M och S träns. Vi bytte vatten till hästarna, jag gick ut med M till stora igen, den här gången var Tilda med. Vi gick lite utomhus också, riktigt mysigt var det! 
Vi fixade massa saker mer med deras grejer, och med hästarna såklart. 
Sen gick jag och Tilda till capitol, men han var inte inne så jag mockade riktigt ordentligt. 
 
Vi åkte sen hem vid 7 och Tilda sover hos mig idag. Imorgon blire stallet igen, jag ska ta hand om C och M, Tilda ska ta hand om S. Mer får ni veta om S i Tildas inlägg :3 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?