2012
DATUM: 2012-12-31 | TID: 12:01:00 | KATEGORI: Julia

Inom ridningen har 2012 varit ett år då jag utvecklats riktigt mycket. 
Jag har gjort mycket jag inte gjort förut, blivit modigare och enligt mig blivit en bättre ryttare. 
 
Jag har börjat vara i stallet mer och då lärt mig att ta mer ansvar, varit med på hoppspecialen då jag fått lära mig mer inom ridningen och hoppningen, börjat rida i en mer avancerad grupp då dom är 1-2 steg före mig och jag lär mig mer i den gruppen, börjat rida 2ggr i veckan, börjat sköta en privathäst då jag lärt mig mycket mer och få ta mer ansvar. Jag har säkert gjort fler saker jag inte kommer på nu. 
 
2012 har vart ett av de bästa åren, jag har fått underbara minnen och lärt mig massor. 
Jag har också gråtit en massa, både ledsna och glada tårar har kommit, hemska saker har hänt men också riktigt roliga. 
 
Jag kommer aldrig glömma 2012, det har hänt så mycket bra, men också dåligt.
 
Nu taggar vi 2013!! 
Gott nytt år allihopa! :DD
 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?