18/12
DATUM: 2012-12-18 | TID: 19:53:00 | KATEGORI: Julia

Jag kom till stallet halv 4 ungefär, gick direkt till Capitol och han var väääldigt smutsig. Så borstade av honom så han slapp ha massa smuts på sig, samt kratsade hans hovar. GIck sen till Mountain, borstade henne lite snabbt, kratsade hovarna och sen tog Fia ut henne för att rida. Så mockade då, borde det ordentligt idag. 
 
Sen  gick jag till capitol igen, gav honom havre och mockade medans han åt. Mockade rätt ordentligt till honom också. Borstade honom sen, ryktade och , kratsade hovarna, borstade man, svans och ansikte. Tog hand om honom ordetnligt,så han blev fin och ren. medans jag borstade och fixade honom stog han inte fastspänd och hade ingen grimma på sig heller, men ändå var han sjukt mysig! Han brukar alltid bli så sur och gå runt och kasta med svansen när man borstar honom när han inte står fastpänd, så det var mysigt att han lät mig göra det idag. 
 
Han var somsagt supermysig, och innan jag drog hem tränade vi lite på att buga, han blir bara bättre och bättre då jag tränat med honom rätt länge haha. Han kan fortfarande inte, haha gullet. Filmade också, men hade redan hålt på en liten stund så han tröttnade väl så han gjorde inte lika bra som han kan + att jag sitter lite ivägen så man ser typ inte självaste bugingen. 
 
nu ska jag hoppa in i dushen, kramkram. 
är jättetrött, därav det knepig inlägget...
 
 
min "pluttis" <3




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?