13/12-2012
DATUM: 2012-12-13 | TID: 21:01:15 | KATEGORI: Julia

Kom till stallet vid halv 4, gick till Mountain och snackade med Inger. Hon sa att hon skulle åka och handla och när hon skulle koma tillbaka skulle jag få sitta upp och rida lite på Mountain, jag ba jaaa :D 
Så jag mockade i hennes box och borstade henne sen. Hann göra rent benskydden lite snabbt innan Inger kom tillbaka också.
När hon kom fick jag sadla oh tränsa M, och sen fick jag gå ut till stora. Hoppade upp och började skritta henne. Jag red bara i skritt och trav idag, M var riktigt seg haha, men jag tyckte att det gick bra. Hoppas jag får köra första galoppen på henne snart, haha. Tog sen in henne, borstade av henne och åkte hem vid 6. 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?